Mapko-Q的小屋

Who Are You Now - Jodymoon

现在你是谁 


Long ago when there was nothing

很久以前  尚无万物

After all I've known that was you

毕竟我所知道的只有你

For real for sure

我确定是真实的

Long ago you went away

很久之前你离开了

No worry now I lost and found

现在我不用担心 我寻寻觅觅

I've known that

我明白了

You are secret long forgotten

你是久而忘却的秘密

Like home in dreams

像梦中家园

Today I still remember you

今天我依然记得你

It's strange I know

它是熟悉的陌生

The memories are so real so real

记忆是真实的如此真实

Who are you now

现在你是谁

Who are you now

现在你是谁

Who are you now

现在你是谁

评论

热度(1)